vacatures.ap.be

Planner / Office coordinator

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Merksem
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Accountancy-fiscaliteit
MC - Bedrijfsmanagement - Financie- en verzekeringswezen
MC - Bedrijfsmanagement - Logistiek management
MC - Bedrijfsmanagement - Marketing
MC - Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk
MC - Communicatiemanagement - Commerciële communicatie
MC - Communicatiemanagement - PR
MC - Office management - Management assistant
MC - Office management - Medical management assistant

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
AUTO1
Sector: 
automotive
Bedrijfsactiviteiten: 

AUTO.1.com - Het online handelsplatform voor het inkopen en verkopen van geïnspecteerde gebruikte auto’s AUTO1.com is Europa’s meest vooraanstaande online handelsplatforms met zijn eigen geïnspecteerde en diverse handelsvoorraad. Als merk onafhankelijke autogroothandel richt AUTO1.com zich exclusief op de handel van gebruikte auto’s en is zodoende een dienst, “ontworpen door handelaren voor handelaren”. De premium partners kunnen met slechts een paar klikken rechtstreeks van AUTO1.com, geïnspecteerde en goed omschreven gebruikte auto’s uit heel Europa tegen concurrerende prijzen inkopen - 24 uur per dag, 7 dagen per week, zonder verborgen kosten of minimale afname verplichtingen. Met een Europees netwerk biedt AUTO1.com een breed scala van auto’s aan met dagelijkse vele nieuwe occasions toegevoegd. Zo vindt elke partner de perfecte auto voor zijn occasion voorraad - tegen concurrerende prijzen.

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

– Plannen – Zelfstandig – Proactief – Verantwoordelijk – Communicatief – Stressbestendig –

Vind jij jezelf terug in bovenstaande competenties ? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken !

BEDRIJFSINFORMATIE

AUTO1.com is het snelst groeiende en meest toonaangevende handelsplatform voor auto’s in Europa. AUTO1.com biedt haar partners continu meer dan 10.000 geïnspecteerde gebruikte auto's aan - elke dag worden meer dan 1.000 nieuwe voertuigen toegevoegd. Wij hebben op het moment al meer dan 350 locaties in heel Europa, waarvan 50 locaties in Nederland en België. Voor onze inkoopteams in België zijn wij opzoek naar een Planner/Office Coordinator.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Als Planner/ Office Coordinator werk je nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen. Ondanks de zelfstandige aard van de functie, heb je veel contact met de leidinggevenden en collega’s van de afdelingen waar jij de planning voor maakt. Naast de planning verzorg je de verschillende noden van het hoofdkantoor. Je anticipeert op de (kantoor)benodigdheden die je moet bestellen en dankzij jouw sterke communicatieve skills weet je altijd een goede deal te sluiten

Jouw verantwoordelijken :

Eindverantwoordelijkheid over de persoonsbezetting op de inkooplocaties;
Weekroosters maken, maar ook ad-hoc voor een optimale bezetting zorgen;
Analyseren en optimaliseren van het planningsproces;
Het kantoor voorzien van alle nodige materialen;
Het voeren van de prijsonderhandelingen met partners;
Op zoek gaan naar manieren om AUTO1.com verder te doen groeien.

Wat gebeurt er op een ‘gewone’ ochtend? Van alles!

Tijdens je eerste kop koffie word je gebeld door één van de Managers, de inkoper van Gent is ziek. Je checkt snel het afsprakensysteem om te kijken wanneer de eerste afspraak gepland staat en of er nog een andere inkoper die dag op het rooster staat. Dit is niet het geval dus je gaat op zoek naar een vervanger. Gelukkig zie je dat de supporter wel al aanwezig is, zodat deze in geval van nood de eerste klant vast op kan vangen. Je hebt gisteren al geconstateerd dat het in Sint-Niklaas wat rustiger is vandaag, dus je belt snel de tweede inkoper van Sint-Niklaas op en vraagt hem naar Gent te gaan. Hij kan er echter pas om 10:30 uur zijn en de eerste afspraak staat al om 10:00 uur gepland. Wat nu? Snel bel je de klantenservice om contact op te laten nemen met de klant en de afspraak te verzetten. Ook de agenda van de inkoper moet omgezet worden naar Gent, dit regel je met de Admin beheerder op kantoor.

Na jouw kop koffie neem je contact op met een nieuwe leverancier van inktpatronen om te zien of we bij hen geen betere deal kunnen sluiten. Jouw collega komt je vervolgens vragen of je pennen en notitieschriften kan bijbestellen, want deze zijn bijna op. Uiteraard mag je ook niet vergeten dat je alle benodigdheden hebt voorzien voor de nieuwe medewerker die de volgende dag start.

FUNCTIE-EISEN

In het bezit van een diploma van een administratief gerichte opleiding;
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
Sterke communicatieve vaardigheden;
Verantwoordelijk en zelfstandig ingesteld;
Zeer nauwkeurig en stressbestendig;
Beheersing van de Nederlandse, Franse en Engelse taal;
Goede kennis van Excel.

ONS AANBOD

Marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen.
Een kans om mee te groeien met deze jonge, dynamische organisatie vol enthousiaste collega’s.

Profiel: 

De ideale kandidaat is een jonge, gedreven persoon met een uitgesproken hands-on mentaliteit. Je zal starten in een start-upomgeving waar er tal van mogelijkheden liggen om deze nieuwe functie mee vorm te geven. Je bent dus niet bang om initiatief te nemen en houdt van organiseren en plannen. Daarnaast spreek je vlot Nederlands, Frans en Engels.

Arbeidsvoorwaarden: 

Marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen.
Een kans om mee te groeien met deze jonge, dynamische organisatie vol enthousiaste collega’s.

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
18 mei, 2017 to 18 juli, 2017
E-mail sollicitaties: 
dieter.kennes@auto1.com
Plaats: 
Merksem
Straat en huisnummer: 
Oostkaai 23
Postcode: 
2170